Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
J&B Rare si Ogilvy remixeaza limitele conventionalului
Atitudinea J&B „Start a Party” a dat tonul la petrecere consumatorilor din Romania si in acest an prin abordarea originala semnata Ogilvy Group, care a adus mai aproape de ei platforma globala J&B City Remix, desfasurata in 13 tari din lume.
In Romania, J&B si echipa Ogilvy a lansat campania City Remix in noiembrie 2011 si timp de 6 luni au continuat sa implice, printr-un mix de comunicare 360o, mii de consumatori din toata tara, care au descoperit intr-un mod neconventional potentialul de distractie si de party din jurul lor. Prin propunerile inedite de engagement, campania a inspirat partystarterii din Romania sa trimita spontan sunetele orasului lor printr-o aplicatie online si astfel sa participe la crearea unui soundtrack unic si reprezentativ pentru Romania, realizat de DJ Optick, endorserul campaniei in Romania.
Componenta de comunicare digitala a fost preponderenta si s-a desfasurat pe pagina nou lansata a brandului pe Facebook, unde dialogul cu fanii a fost alimentat de aplicatii si mesaje in jurul ideii campaniei. Astfel, consumatorii au putut alege, in faza finala a campaniei, varianta de City Track mixata de DJ Optick care ii reprezinta cel mai mult si au sharuit-o catre prietenii lor. Mixul de comunicare a mai inclus si promovare in presa scrisa si un parteneriat special cu statia de radio Vibe FM.
Sustinerea mesajului in mediul offline a fost vizibila prin activari neconventionale City Remix Hit Squads in 5 orase din tara si de o serie de flashmob-uri organizate in spatii urbane din Bucuresti si Brasov in luna decembrie. Pornind de la vibe-ul urban, flashmoburile organizate in Centrul Vechi, intr-o statie de metrou bucuresteana si in Piata Sfatului din Brasov au demonstrat pe viu consumatorilor ideea ca exista potential de party oriunde in jurul nostru – in forfota unei piete sambata la pranz, in ritmul trenurilor pe peronul metroului ori in tensiunea unui pickhammer.
Momentul culminant si mult asteptat de consumatori a fost lansarea City Track-ului mixat de DJ Optick cu sunetele trimise de ei, in cadrul unei experiente de party neconventional. J&B City Remix Party a surprins in mod original spiritul orasului si pentru o singura, unica noapte, echipa de proiect a remixat surprinzator o locatie traditionala, dar reprezentativa pentru spatiul urban bucurestean, restaurantul de pe insula Monte Carlo din parcul Cismigiu.
Consumatori J&B, reprezentanti ai presei, persoane publice si din show business si parteneri ai brandului au resimtit efectul surpriza al sunetelor electronice intr-un joc incandescent de proiectii de lumini pe lacul Cismigiu. Ritmul line-up-ului ?i experientele interactive memorabile de dans, kinect si sunete au completat vibe-ul unei experiente de party inedite.
„Totul incepe in imaginatie. Start a Party este mai mult decat o invitatie de a petrece in stil neconventional, este o atitudine care ne face sa ne depasim de fiecare data propriile asteptari. O atitudine care face ca anticiparea sa fie la fel de placuta ca participarea. O atitudine pe care echipa J&B si Ogilvy o au surprinzator de mult in comun”, a declarat Alina Praja, Marketing Manager PPD Romania.
„Succesul unei campanii este acum, parca mai mult decat altadata, masurat cu atentie in indicatori atinsi, scrisi negru pe alb. Dincolo de cifre, care vorbesc de la sine, pentru noi o campanie J&B este un impuls fresh care ne „remixeaza” in fiecare moment si redescopera in noi insine vibe-ul de party. Si cand - din cei 30 000 de fani pe care J&B i-a strans pe Facebook in doar 5 luni - multi te intreaba a doua zi dupa party <<cand mai faceti unul?>>, senzatia este extraordinara”, adauga Oana Radu, Account Director Ogilvy Group.
Rezultatele obtinute in campania J&B City Remix au fost vizibile inca de la inceput: prin activarile Hit Squads peste 28 000 de consumatori au primit experienta City Remix in 89 de locatii on-trade din 5 orase (Bucuresti, Timisoara, Iasi, Cluj si Brasov) si peste 4000 dintre acestia au interactionat direct cu ideea campaniei prin aplicatia iPad City Remix, selectand sunete urbane potrivite pentru un track de party.
Peste 300 oameni au intrat in ritmul sunetelor urbane in flashmoburile organizate in luna decembrie. 850 de fani si-au dorit si s-au inscris in aplicatia pentru o invitatie la J&B City Remix Party.
Per total s-a inregistrat o crestere spectaculoasa a numarului de fani activi pe pagina de Facebook a brandului – in primele 3 luni numarul fanilor s-a ridicat la 13 000, iar în urmatoarele 2 luni a depasit 30 000 de fani. Potrivit facebrands.ro, in luna martie pagina J&B Romania s-a situat pe primul loc in Top Growth pagini 20 000+ fani si in prezent se afla pe locul 458 dintr-un total de 16 471 pagini Facebook in RO si pe locul 13 din 48 in categoria "Bauturi Alcoolice".
Campania J&B City Remix a fost implementata si coordonata de echipa Ogilvy formata din: Oana Radu – Account Director, Julide Omer – Account Executive, Luana Roth – Social Media Specialist, Lilian Neagu – Production Manager, Corina Bompa - Copywriter, Catalin Popescu - Senior Art Director, Dani Macarie – Creative Director, Marie-Jeane Rizea – PR Manager, Alina Stanciu – Business Unit Manager, Claudia Mihalascu – PR Manager. Echipa de brand PPD este formată din: Alina Praja – Marketing Manager, Alina Ionescu – Trade Project Manager, Raluca Sava – Brand Manager.
Ogilvy Group România face parte din reteaua internatională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360 de grade - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vânzări, programe de activare ÅŸi comunicare de brand, precum ÅŸi strategie ÅŸi cumpărare de media - prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel international, cât ÅŸi local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum ÅŸi companii cu care grupul colaborează numai în România – Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD ÅŸi multe alte companii de renume. Astfel, Ogilvy Group România îmbină experienta de comunicare pe piata românească cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecărei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.
PPD Romania SRL a fost infiintata in Bucuresti in anul 2006 ca o filiala 100% a Photos Photiades Distributors, lider pe piata distribuitorilor de bauturi din Cipru. In Romania, compania activeaza pe segmentul de bauturi premium cu o colectie remarcabila de marci de alcool din categoriile spirtoase, vin si energizant, prin intermediul partenerilor sai: Diageo, Camus, Lanson, B&G Wines si Osotspa (Shark Energy Drink). Printre marcile distribuite de PPD Romania se pot enumera: Johnnie Walker, J&B Rare, Smirnoff, Baileys, Sheridans, Captain Morgan, José Cuervo, Tanqueray, Lanson Champagne, Camus Cognac, Shark Energy Drink.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]